Rozwiązania metodyczne
Ewa
Wysłany: 03.09.2014 10:25:47

Nie mam pewności, czy swoje pytanie umieszczam we właściwym miejscu.... Rzecz dotyczy diagnozy uczniów klasy I. Podoba mi się narzędzie "Skala funkcjonowania pierwszoklasisty". Mam jednak wątpliwość czy można je stosować w klasach różnowiekowych (6- i 7-latki)? Wydaje mi się, że tak, ale chętnie posłucham opinii innych osób, w tym najbardziej oczekiwana - autorów publikacji

WeronikaP
Wysłany: 15.09.2014 21:55:51

Skala Funkcjonowania Pierwszoklasisty z założenia dostosowana jest do dzieci sześcioletnich uczących sie w klasie pierwszej,ale myślę, że spokojnie można ją zastosować do dzieci siedmioletnich. W naszej placówce będziemy ją stosować także do dzieci siedmioletnich. Myślę tylko, że większość siedmiolatków wypadnie w tej sklai lepiej od dzieci młodszych.

Emilia Angielczyk (EMILUSIA)
Wysłany: 23.02.2015 18:17:07

Może tak być, że dzieci siedmioletnie wypadną lepiej, gdyż do dziesiątego roku życia każdy kolejny rok życia, to inna psychika i na pewno szeciolatek nawet ogromnie różni się od siedmiolatka.

Słyszałam, że te diagnozy to nie taka prosta sprawa.

RENATA MECHOWSKA (WIERSZOKLETA1966)
Wysłany: 08.04.2016 15:29:25

WITAM.
JAK U WAS  -W PLACÓWKACH OGÓLNODOSTĘPNYCH FUNKCJONUJĄ UCZNIOWIE Z ZESPOŁEM ASPERGERA??
JAK Z ICH MOTYWACJĄ DO NAUKI??JAKIE WYSTĘPUJĄ PROBLEMY W PRACY NAUCZYCIELA PRZEDMIOTU/PEDAGOGA WSPIERAJACEGO?POZDRAWIAM